سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 یک فوق باریک از سامسونگ، Samsung 9 Series

مدت‌ها بود که مک‌بوک ایر با ضخامت بسیار کم خود یک حریف بدون رقیب بود. اما بعد از معرفی سامسونگ سری 9، این معادله به هم ‌خورد و سامسونگ توانست لقب باریک‌ترین را از آن خود کند. در ادامه بررسی اجمالی را در مورد این نوت‌بوک انجام می‌دهیم که اولین بار در نمایشگاه CES 2011 رونمایی شد…..

 بدنه‌ی سامسونگ سری 9 از جنس دورالومین که آلیاژی از آلومینیوم و مس می‌باشد، است. ارمغان این آلیاژ، استحکام کافی و در عین حال وزن کم می‌باشد. ضخامت این نوت‌بوک زیبا 16.2 میلی‌متر است که حدود 1 میلی‌متر کمتر از مک‌بوک ایر. وزن سامسونگ سری 9 حدود 1311 گرم است. اندازه‌ی صفحه نمایش این نوت‌بوک 13.3 اینچ است که روزلوشن آن 768×1366 پیکسل می‌باشد. این صفحه نمایش از نوع LED backlit Super Bright Plus است. زاویه دید این صفحه نمایش چیزی در حدود 160 درجه می‌باشد که خیلی عالی به نظر می‌رسد. پردازنده‌ی در نظر گرفته شده intel Core i5 – 2537M است که فرکانس آن 1.4 گیگاهرتز با حافظه‌ی کش 3 مگابایت می‌باشد که در حالت توربو به 2.3 گیگاهرتز می‌رسد. حافظه‌ی در حال اجرا 4 گیگابایت از نوع DDR3 است. فضای ذخیره‌سازی اطلاعات 128 گیگابایت از نوع SSD یا حافظه‌های جامد می‌باشد. کارت گرافیک این نوت‌بوک از نوع Intel HD GT2 است.



 یک فوق باریک از سامسونگ، Samsung 9 Series

در مورد اسپیکر باید گفت که سامسونگ سری 9 دارای دو بلندگو با توان 1.5 وات است و از sub-woofer  بهره می‌برد. باتری در نظر گرفته شده از نوع لیتیوم پلیمر می‌باشد که می‌تواند تا 6.5 ساعت انرژی فراهم آورد. ویندوز 7 نسخه‌ی 64 بیتی به عنوان سیستم عامل این نوت‌بوک در نظر گرفته شده است. این لپ‌تاپ با قیمت 1599 دلار به فروش می‌رسد. در جدول زیر می توانید نقاط قوت و ضعف این دستگاه را بررسی کنید.

01.5 یک فوق باریک از سامسونگ، Samsung 9 Seriesدر پایان با مشخصات کلیدی این گجت آشنا شوید. در ضمن دیدگاه خودتان را در مورد این دستگاه با ما در میان بگذارید.
Samsung 9 Series laptop sp یک فوق باریک از سامسونگ، Samsung 9 Series





تاریخ : پنج شنبه 91/3/25 | 5:54 عصر | نویسنده : mohammad javad behzadpoor | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.