سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یکی از مشکلاتی که به تازگی برای کاربران ایرانی یاهو پیش آمده است، عدم پشتیبانی از نام کشور ایران در فهرست کشورها هنگام تکمیل فرم عضویت جهت ساخت ایمیل جدید است.


برخی کاربران فکر میکنند اینجا پایان راه است و دیگر راهی وجود ندارد در صورتی که در اینجا ترفندی وجود دارد که به راحتی قادر به ساخت ایمیل یاهو باشید.


برای استفاده از این ترفند مراحل زیر را به دقت دنبال کنید :
از مروگر کروم ، فایرفاکس یا اپرا استفاده کنید .
1-ابتدا به بخش ایمیل های سایت یاهو رفته و رویCreate New Account کلیک کنید .
2-فرم عضویت را مطابق با قوانین یاهو پر کنید .
3-در کادر شماره تلفن همراه ، به صورت پیش فرض پیش شماره 1+ انتخاب شده و شما می باید در مقابل آن نیز شماره تلفن خود را وارد کنید . در این مرحله باید شماره تلفن همراه خود را بدون در نظر گرفتن صفر در ابتدای آن وارد کنید .
4-در ادامه باید با استفاده از قابلیت Inspect Element در مرورگر خود در مقادیر متغیرهای ارسالی همراه با فرم عضویت تغییراتی ایجاد کنید . برای انجام اینکار روی عبارت 1+ کلیک راست کرده و گزینه Inspect Element را انتخاب کنید .
5- با کمی دقت در کد های محدوده انتخابی می توانید خط زیر را پیدا کنید :
Value=”1”name=”mobile CountryCode”
6-پس از پیدا کردن عبارت بالا ، باید مقدار مقابل Value را از 1 به 98 تغییر دهید .
7-پس از اعمال تغییرات ، پنجره Inspect Element را ببندید بدون هیچ تغییر دیگری روی Create My Account کلیک کنید .
8- چنانچه اطلاعات در خواستی در تمام فرم ها را به دقت وارد کرده باشید بدون هیچ خطایی به مرحله وارد خواهید شد ،؛ در صورتی که خطایی در اطلاعات وارد شده وجود داشته باشد و صفحه دوباره برای شما باز شود ، باید مرحله 4 تا 7 را باز برای تغییر کد کشور انجام دهید .
9- با تکمیل موفقیت آمیز فرم ثبت نام به صفحه تائید شماره تلفن هدایت خواهید شد . در این صفحه باید روی گزینه Send SMS کلیک کنید و کد فعال سازی که برای شما ارسال میشود را در کادر مربوط وارد کنید...






تاریخ : جمعه 92/9/8 | 1:51 صبح | نویسنده : mohammad javad behzadpoor | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.