سفارش تبلیغ
صبا ویژن
معرفی تبلت 10.1اینچی توسط توشیبا

توشیبا به تازگی یک عضو جدیدی را به خانواده تبلت هایش اضافه نموده که احتمالا قبل از همه به دست طرفداران آن در انگلستان خواهد رسید. این تبلت جدید که AT300SE نامیده می شود، یک گجت اندرویدی با صفحه نمایش 10.1 اینچی است. توشیبا می گوید که این تبلت، محصولی برای عموم کاربران است.

مغز قدرتمند این تبلت از پردازنده تگرا 3 انویدیا شکل گرفته است. ضخامت آن تنها 10.5 میلیمتر بوده و کمتر از 625 گرم وزن دارد. بدنه این تبلت شکلی طرح دار داشته و نقاط پلاستیکی دندانه دندانه پشت آن، باعث بهبود قرار گیری آن در دست و راحتی استفاده خواهند شد.توشیبا وعده می دهد که شارژ باتری این گجت تا 10 ساعت شما را همراهی خواهد کرد. سیستم عامل این تبلت اندروید 4.1 جیلی بیلی است. این دستگاه دسترسی کاملی به گوگل پلی استور داشته و دامنه بزرگی از فرمت های ویدیو، موسیقی و عکس را پشتیبانی می کند. از تجهیزات سخت افزاری این تبلت می توان به پورت میکرو USB و اسلات ورودی کارت حافظه میکرو SD اشاره کرد که تا 64 گیگابایت حافظه جانبی را پشتیبانی می کند.

این تبلت همچنین به بلوتوث 3.0 و 16 گیگابایت فضای ذخیره اطلاعات داخلی مجهز شده است. رزولوشن صفحه نمایش LCD لمسی-خازنی تبلت توشیبا 1280 در 800 پیکسل است و میزان رم آن یک گیگابایت اعلام شده. وای فای داخلی، جی پی اس، دوربین عقب 3 مگاپیکسلی و دوربین جلو 1.2 مگاپیکسلی لیست سخت افزار این محصول را کامل می کنند. این تبلت قرار است در ماه های باقی مانده از سال 2012 به بازار عرضه گردد






تاریخ : پنج شنبه 91/9/9 | 7:14 عصر | نویسنده : mohammad javad behzadpoor | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.