سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خوب گویا بالاخره این ویندوز 8 جایی به کار آمد! مایکروسافت قول ویندوز آبی رایگان را به کاربران ویندوز 8 داده است!

n00026182 b ویندوز آبی برای کاربران ویندوز 8 رایگان خواهد بود

مدیران مایکروسافت اعلام کرده‌اند این شرکت قصد دارد ویندوز آبی را به صورت رایگان در دسترس کاربران فعلی ویندوز 8 قرار دهد.

ویندوز بلو نسخه به روز شده‌ای از ویندوز 8 است که مایکروسافت قصد دارد آن را در ماه‌های پیش رو وارد بازار کند.

به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت zdnet، خانم تامی رلر، مدیر مالی ویندوز در شرکت مایکروسافت از جمله کسانی است که این موضوع را تایید کرده است. وی گفته است که این نسخه جدید ویندوز 8.1 نام خواهد داشت که لقب ویندوز آبی به آن داده شده است.

رلر چندی پیش اعلام کرده بود مایکروسافت قصد دارد در سال جاری نسخه به روز شده ویندوز 8 را روانه بازار کند.

هنوز زمان دقیق عرضه این نسخه از ویندوز 8 اعلام نشده است اما برخی گمانه زنی‌های تاییدنشده حاکی از این است که مایکروسافت آن را در ماه آگوست امسال در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

جولی لارسون گرین، سرپرست مهندسان ویندوز نیز هفته پیش اعلام کرده بود نسخه آزمایشی ویندوز آبی تا پایان ماه ژوئن منتشر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، رلر گفته است اپ استور ویندوز 8 هم اکنون دارای بیش از 70 هزار نرم افزار و برنامه کاربردی است و ویندوز آبی نیز از طریق همین اپ استور در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

گفتنی است ویندوز 8 هم اکنون در چهار نسخه ویندوز 8، ویندوز 8 پرو، ویندوز 8 انترپرایز و ویندوز آر تی عرضه شده است، اما مایکروسافت هنوز جزئیات بیشتری درباره نحوه به روز رسانی این نسخه‌ها منتشر نکرده است.






تاریخ : پنج شنبه 92/8/16 | 4:42 صبح | نویسنده : mohammad javad behzadpoor | نظرات ()
       

.: Weblog Themes By BlackSkin :.